fakturering

At få sendt sine kunder en faktura er en af de vigtigste opgaver i en virksomhed, men ofte er der så travlt, at det ikke er noget du lige for gjort hver dag eller hver uge.

Hvor ofte du sender faktura til dine kunder, hænger det sammen med hvor god en likviditet du har i din virksomhed? så gør du en stor fejl, at fakturer sine kunder når der er leveret en vare/ydelse er vigtig ikke kun for din likviditet, men om du har mulighed for at mindske et tab.

Finanskrisen kræser stadig om nu hurtigere du får sendt din faktura jo hurtigere får du dine penge og derved mindsker muligheden for et tab.

RegnskabsSupporten kan klare denne opgave for din virksomhed, hvor ofte bestemmer du selv (f.eks. hver dag, hver uge, hver måned).

Fakturaudkast sendes til RegnskabsSupporten med alle relevante informationer, ekspeditionstid 2 dage inden du skal sende dem ud.

Du kan vælge at sende udkastene med posten, mailer dem, komme forbi med dem, eller få dem afhentet i din virksomhed.

Debitorstyring

Det er vigtigt at afstemme dine debitorkonti, så du er sikker på, at alle dine kunder betaler de fakturaer din virksomhed har sendt og at de betales til tiden. Det er vigtigt for din likviditet at kunderne betaler til tiden.

Skulle din virksomhed få problemer med kunder der ikke betaler deres regninger, kan RegnskabsSupporten udarbejde rykkerskrivelser for din virksomhed.